متن کافه یوسف زمانی
نوشته شده توسط : الکس

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام کافه

Download New Music Yousef Zamani – Cafe

ترانه سرا و آهنگساز: یوسف زمانی, تنظیم کننده: مصطفی مومنی

یوسف زمانی کافه دانلود آهنگ کافه یوسف زمانی

 

متن آهنگ کافه یوسف زمانی

────♩♩/♫/♩♩────
به فدای چشات که انقد جذابه ، بیا بریم یه کافه … »
هر کی جز من گفت دوست داره بدون لافه … »
رد نکن دعوت مارو ، آخه ببین هوارو
میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو … »
♩——♩
همه جوره پایتم من ، بیا دل ما رو نشکن … »
قول میدم خوش بگذره به تو به تو بیشتر از من
دلتو یه جوری میبرم ، شده نازتو هی میخرم … »
اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم … »

دانلود آهنگ جدید کافه با لینک مستقیم

من میدونم اگه دلت مال خودم شه … »
زندگی زندگی میشه تازه با تو عزیزم
تو بذار باشه رو من یکم حواست … »
نذار بشم هلاکت آخه من دلی میخوامت
♩——♩
همه جوره پایتم من ، بیا دل ما رو نشکن
قول میدم خوش بگذره به تو به تو بیشتر از من … »
دلتو یه جوری میبرم ، شده نازتو هی میخرم
اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم … »
────♩♩/♫/♩♩────





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 1 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: